HTML

Fiktív bulvár

Elvágtuk a valósággal összekötő utolsó szálat is. Ezek a cikkek már nem távol állnak a valóságtól: semmi közük hozzá. Ez a bulvár legalja, az igazi bulvár: a fiktív bulvár. VIGYÁZAT! A cikkek alkalmasak nyugalom megzavarására! Tizennyolc éves kor alatt csak nagykorú felügyeletével olvashatók! Én szóltam!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Leszúrta, lefejezte, kibelezte az utast a buszon

2008.08.07. 10:13 BigTom

Tinnyésböcsörpuszta csöndes, nyugodt néhányszáz lelkes kis falu. Itt mindenki ismer mindenkit, életre szóló barátságok, szerelmek, abortuszok és kocsmai verekedések százairól tudnának mesélni a helyi őslakosok. Ezen idilli alpokaljai állapotba hasított bele hidegen metsző pengével a gyalázat és a mocsok hátborzongató valósága.

"Há megértem én Józsit. Végülis igaza volt, ja, há mit is lehetett vóna tenni. Dej azért ez csak mán mégis csak nem mindennapi" - elevenítette fel a történteket Kvászfalvi Lajos Ödön bácsi a falu eleven emlékezete és két lábon járó szócsöve, valamint a magyar néphadsereg poszthumusz kitüntetett latrinaőre. Elmondása szerint ilyen még sohasem történt, ezért is váltott ki meghökkenéssel vegyes felháborodást az esemény a faluban.

"Én először csak annyit vettem észre, hogy a hátsó lépcsőn folyik a vér. Nem is tudtam mire gondolni." - meséli az egyik szemtanú. "Minden véres volt. Ilyet én még buszon nem is láttam. A hátsó ablak is telibe kapott egy fröccsenésnyit, a padlón lépni sem lehetett a híg vörös maszától."

"Oda szóltam az én Mariskámnak, hogy legalább egy tálat kapjon elő, fogjuk már fel, mielőtt az összes elfolyik. Ne vesszen már kárba, olyan remek pörkölt lenne belőle. Dehát, hiába szóltam, senki sem készült ilyesmire." - Elevenítette fel emlékeit István, akit a helyiek csak Pistának szólítanak, és az egyetlen jelenlévő volt, ki meg tudta őrizni lélekjelenlétét.

"Igaza volt a Józsinak. Ilyenkor nem lehet teketóriázni, jól tette, hogy ledöfte azt az állatot." - Vág közbe Lalyos, majd ismét közbe vágott István - "Hátborzongató volt, még sose láttam ilyennek Dezsőt."

"A nyakánál szúrta meg - még szerencse, hogy nála volt a bökője - és csak akkor vágta le a fejét, amikor már kivérzett."

Elmondások szerint, amikor Dezső feldühödött, immár több mint nyolc órája várakoztak egy baleset miatt a nyílt autópályán, a szűk utasterű buszba szorulva. Miután az áldozatot Józsi leszúrta, a busz utasainak segítségével, akikkel előzőleg a faluból ruccantak ki ausztriába, közösen nekiláttak az áldozat maradványainak a feldolgozásához. Sajátos látvány lehetett mindez a buszon.

Arról azonban mindeddig nem érkezett jelentés, hogy a busz vezetője, hogy engedhetett fel a buszra egy sertést. Az ANTSZ komandósai tovább nyomoznak.

2008, Magyarország

A cikkhez a címet innen kölcsönöztük.

*Figyelem. A cikk a valóságból nyomokban sem tartalmaz. A valósággal való bármiféle egyezés kizárólag a véletlen műve lehet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fiktivbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr46604707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása